Im better then PH

Tjenis Penis. Det var ganska lääääääääääääääääääääääääääääänge sen vi skrev i kära bloggen. Men ni vet ju att vi går i trean nu och lärarna försöker på alla möjliga sätt knulla oss upp och ner, sida vid sida, framlänges, baklänges I think u get the picture. Men jag ska försöka få resten av bönorna att lägga tid på bloggen:D Aja vad har hänt sen sist hmm ja lite tråkiga saker har hänt, men jag mår bra nu och accepterat att döden är en del av oss vare sig vi vill eller inte. Hmm Jag borde egentligen öva in min jävla bookreport men faaaan jag pallar inte, så jävla dötråkigt:( hela gänget har förresten blivit besatt av southpark. vi kan sitta varje dag och prata om avsnitten ahhahaha.



I could kill for her:D

fitta fitta fitta fitta bella är, jag är se extremt avundsjuk på kahban när jag ser den här bilden och kolla på henne, huvudet är högre än världens längsta man. Sen den där jävla flinet som om hon ba hahah kolla på mig, titta hahah nnananananna ni får inte två av världens snyggaste grabbar efter. som sagt kahbaaaaaaaaa




Och här kommer klassiker If U jump, I jump:D //Avin

Kommentarer

Vill du säga något tll Beans-skaran:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss var inte orolig)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du vill, Hissa eller dissa oss:

Trackback
RSS 2.0