vi tycker till

Blondinbella: Den här bruden leker så jävla överklass. Palla ärligt talat. Ja vi vet att du har en stor blogg men inse den är fett med tråkig.  Din fugly pojkvän är så jävla ful att jag får ont i ögonen, blir snart blind. Du tror att du är något leker vuxen och shit men du är en snorunge som alla andra h*rungar.  Jag hatar att du leker jag mår bra och visar bilder på din acne, sen säger du att du ska sluta gå på medical skincare men din f*tta vad är det jag läser i din blogg nu jo att du ska gå på acnehorbehandlingen. Varför går du? jo för att du länkar till de så att du får pengar eller gratis behandling. Men gå du behöver det när du ändå går så ta med dig apan Pissie.

Kissie: OMG vart ska man börja. Du tror att du är så jävla snygg och att alla är avundsjuka och vill se ut som dig, VAKNA det är världshistoriens största skämt. Du har vitt hår!? du vet väl att man får vitt/grått hår när man blir gammal och vill då ha bort det. Du har acneface som ser ut som att du har doppat i fucking bajs. Och din näsa omg ist för att operera dina tuttar, fokusera på att fixa din näsa + hela din fejja. fattar varför du photoshopar dina bilder.

Dessie:  Finns inget annat att säga än MINI-KISSIE. Hitta en annan förebild asså ärligt du ser ut precis som kissie och det är ingen komplimang. Du leker överklass i dina videoinlägg med fina dialekten men på videon på donken snackar du som värsta snorunge. Det ser ut som att hon har kletat bajs i ansiktet. Allvar vart ska världen ta oss med dessa jävla äckliga fjortisar. De ser inte normala ut liksom, vill man se ut som en bajsklutt eller?

Gaybloggen: FAN VA HAN ÄR FUL ALLTSÅ. HAN LIKNAR EN KRATTA. Han är utländsk men får för sig att han är svensk. vad är det med människan, han ser liksom ut som ett missfoster. han har blont hår och svarta ögonbryn??? Fyfan säger jag bara. Fettis är han också. Inget mer att säga om fettisen*HOST*!!!

Paow:

HAHAHAHAHAHAHAHA why god why? Varför gör du så mot oss. Jag vill bara skära ut mina ögon när jag ser bilder på henne och de andra bloggarna som vi tidigare nämnt. Paow, du är rasist, äcklig, du kn*llar säkert med *CHA CHA* krille boi. Alltså snälla du kan, ist för att ligga hemma i sängen och låtsas som att du mår dålig, ta dig upp och göra något vettigt med ditt liv och gumman, om du verkligen tror att du kommer bli stor och känd här i sverige, då kan jag säga dig nu, Dröm vidare. Och snälla gör mig en tjänst, dra till rinkeby, hoppas du blir dödad!!

Kenza: Sluta tro att du är vackrast, finast och roligast. Din blogg är tråkig, handlar i princip om samma sak, NADIA, TOKIO HOTEL och dina äckliga partykvällar. Skriv om något vettigt istället för att bara resa och tro att du är rik. FAN VA IRRITERAD JAG BLIR, DU ÄR BARA 18 ÅR, BÖRJA JOBBA, BÖRJA PLUGGA ELLER NÅGOT. NI TROR VERKLIGEN ATT BLOGGA ÄR ETT JOBB.

VI ÄLSKAR VÅR BLOGG, DEN ÄR BÄST. VÄNTA BARA OM VI INTE BLIR STÖRST OCH BÄST. VACKRA ÄR VI REDAN SÅ DET BEHÖVER VI INTE BLI. WE KNOW THAT YOU LOVE US BITCHES;-) *Härmar dessie!!*


Kommentarer
Postat av: English c

Cool story bro!

2009-08-31 @ 17:59:37

Vill du säga något tll Beans-skaran:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss var inte orolig)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du vill, Hissa eller dissa oss:

Trackback
RSS 2.0