Avin<3 MJ

Jag hade precis ätit  middag då min brorsa sa MICHAEL JACKSON ÄR DÖD, va hahah sa jag tillbaks skitkul haha, på tvn visar de hur de bär ut hans kropp ut ur Neverland plötsligt så kände jag bara hur tårarna rann ner. Är det verkligen möjligt att min Idol ända sen 13 år har dött, jag hörde att de sa att han var död, jag såg på nyhetsrepotaget att han var död, jag såg en massa olika fans över hela världen gråta men jag fick ändå inte det in i huvudet. Jag gick in i rummet sätter på Ipden och hans namn dök upp på skärmen och i den stunden började jag gråta okontrollerat. Nu efter nästan Två månader så sörjer jag fortfarande min idol, jag tänker inte säga var min idol utan han har och kommer alltid vara min idol alla andra fakers som leker kan gå o äta PIP. Ärligt talat så är jag en udda person när det gäller Musik, fråga mina närmaste vänner jag har aldrig höllt mig till en musikstil eller genre utan jag ändrar helatiden. Från 50-talet, 60-talet, Trance, Hiphop, RnB, Rock, Metal, Pop, New Age t.o.m Country. Men MJ har alltid funnits i min bandspelare, Cdspelare, Mp3 ja allt. Liksom no matter what så har det alltid vart han, jag blev fucking mobbad bara för att jag lyssnade på honom, alla kallade mig pedofilälskare fuck alla de där ryktena, Horungen kom precis ut med att han hade ljugit att hans fucking idiot till far hade tvingat honom att ljuga. Åh shit speciellt den där andra ungen Gavin Arvizo omg jag skulle kunna skjuta honom om jag såg honom, Michael gjorde så att han blev botad från cancern sen går skitungen och anklagar honom åh gud som sagt hade jag fått en chans att träffa honom förvänta er att jag hade suttit bakom bom och lås efter det.

 
http://www.poptheology.com/wp-content/uploads/2009/06/michael-jackson.jpg

Du kommer alltid att finnas i min Ipod:)

Kommentarer

Vill du säga något tll Beans-skaran:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss var inte orolig)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du vill, Hissa eller dissa oss:

Trackback
RSS 2.0