Till Hedar Från Avin

Image and video hosting by TinyPic

Hedar jag vet att jag ger dig mycket skit för att du tycker att inder är snygga men ärligt talat jag ba daaaaaaaaaaaaaamn när jag såg den här och jag kan bara föreställa mig dig när du ser, tar tag i mig skriker AVOOOOO vart har du hittat den här sen slår du dig själv på hjärtat och säger fyfan snygggggggggggggggggg och sen slår du till mig igen Iaf hedar här är några till godbitar.

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic'

Det finns mer av det goda men jag visar sen ok. :):)

Kommentarer
Postat av: Hedar

OH MY GOOD!!!! JAG ÄLSKAR DIG AVOOOO (K) ... Jag sa ju till dig att han är HEEEEET, lyssna på mig nästa gång, I know what's HOT and what's not ;)

2009-04-15 @ 15:09:14
Postat av: Anonym

hahahaha

2009-04-15 @ 17:22:04
Postat av: Znibban

AHAHAHHAHA , omg ja älskaar shahrukh khan , nice blogg förresten :D

2009-04-24 @ 23:57:58
URL: http://znibbans.blogg.se/

Vill du säga något tll Beans-skaran:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss var inte orolig)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du vill, Hissa eller dissa oss:

Trackback
RSS 2.0