Tidsfördriv

Lovar du att vara ärlig? Självklart
Du heter: Avin
Smeknamn: Avo
Låt som när du är ledsen sörjer till? Goodbye my lover
Beroende av: kola, mobil, godis, mat, datorn, Gossip Girl, The hills och listan fortsätter
Vem behöver du mest just nu: beansen,
Vad tror folk om dig? Jadu vte ej,
Stämmer det? gud vet
Vad får du oftast komplimanger för? Formen på mina ögon
Vad säger du för att imponera på någon? Gå o ät
Hur imponerar man på dig? Humor
Brukar du skratta för dig själv? hahhahaha självklart speciellt när jag tänker på nått roligt
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: DIN HORA, DU ÄR HEMMA
Var bor du? Eskilstuna i FRÖSLUNDA
Trivs du där: yes det gör jag men vill helst bo i götet
Äger du några converse: hahah ett par fejka
Sprit, cider, vin eller öl:  AlkoholFRITT cider
Brukar du bli för full: Jag har aldrig varit full, nykterist javisst!
Vad har du för mobil operatör: Comviq som alla andra blattar
Är du allergisk mot något: skogen
Har du haft sex idag: Like a virgin
Nästa mål i ditt liv: Oprahs sidekick
Hur svarar du i mobilen: Haaa eller ja hallåå
Vem ringde du senast? Somish
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Om jag ville hänga med o grilla med de
Antal timmar sömn inatt: typ sju
Sov du ensam: Ja det gjorde jag faktiskt
Brukar du komma i tid: beror på vart man ska
När mår du bra: När jag är med beansen eller kollar på oprah
När blev du fotad senast: Gud vet
Hur känner du dig nu: trött
Vanligaste färg på dina kläder: Svart
Vad tycker du om fötter: wideee
Vad saknar du: Götet
Hade du en bra kväll igår: jag var med soma igår så nej det hade inte jag
Favorit dryck på morgonen: kola
Rakar du benen: Döö vem gör inte det
När brukar du oftast gå och lägga dig: Runt tolv-tiden
Är du blyg? hahahhahaha Inte ett dugg
Sysslar du med någon idrott: öhh jadu
Vill du hellre ha mail än brev: Mail
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jag vet inte
Har du spytt offentligt: nepp
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: hahahahhahah
Är du nöjd med ditt liv: iblandär jag det ibland inte
Är du bortskämd: Jag tycker inte det
Vad gör du i morgon: gud vte måste ringa beansen
Vad är det värsta du vet? När vänner sviker
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Oj, ingen aning faktikst
Vad behöver du just nu? Gå på toaletten
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? OPRAH WINFREY
Vad längtar du till? Sommar och resorna jag ska göra
Har du bra vänner och äkta vänskap? Yes, det har jag
Vad använder du för shampoo? Det som finns i badrummet
Vad är det finaste du fått? Mina vänner
En speciell dag du minns: finns många
Tycker du om någon just nu: Nej men jag vill göra dte
Om fem månader: firar somas bday
Du samlar på: fett i kroppen
Gröna eller röda äppeln: Gröna äpplen tack
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ingen
Gillar du golf: Om det är med beansen okej
Vilken tid gick du upp idag: Runt elva
Har du sovit i din egna säng inatt: Yesbox
Har du strumpor på dig nu: Nej
Vad ska du göra ikväll: Don´t know yet
Är det okej att gråta: Verkligen!
När grät du senast: två månader sen ungefär
Laddar du ner musik och film från Internet: Nej pga HORIPRED
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Ta med alla närmaste till the states
Bär du glasögon eller linser: nej, perfect vision
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nepp
När går du upp ur sängen en helgmorgon: 12 typ
Har du piercing: Ja, i öronen
Vill du gifta dig: självklart
Vill du ha barn: yes
Solar du ofta: har aldrig solat i hela mitt liv asså i solarium men annars yes på sommaren
Är du bra på att laga mat: jag tycker det
Gillar du att dansa: Yes
Är du flygrädd: så länge inte en terrorist sitter brevid mig
Hur vig är du: inte alls
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten
Vilken är din favoritglass: Magnum maya mystica så jävla god
Tror du på ett liv efter döden: vet ej
Tycker du om sushi: bläää ush iak aldrig i livet det är fuckin rå fisk
Vad äter du helst när du ser på film: chips
Bor dina föräldrar tillsammans: Ja, det gör dem!
Har du tandläkarskräck: JAAAAAAAAAAAAA hatar tandläkarn
Är du morgon- eller kvällsmänniska: nattuggla indeed
Vilken ögonfärg har du: Brownie
Har du någon gång gråtit dej till sömns: faktiskt inte
Biter du på naglarna: tyvärr ja
Röker du: nej
Hur ofta tränar/motionerar du: räknas promenaden till bushållsplatsen
Senaste låt du hörde: Proud mary av tina turner
Vad gör du på helgerna: pluggar eller kompisar

Kommentarer

Vill du säga något tll Beans-skaran:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss var inte orolig)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du vill, Hissa eller dissa oss:

Trackback
RSS 2.0