STEEK!:D

Fyfan vilket härligt väder det är ute. Just nu är det 16 grader varmt i SKUGGAN, Sjukt alltså! Jag och Anna drog till borsökna, satte oss där med vattenpipa, chips kakor och njöt av solen, dock blåste det, men inte hela världen det! Tina kom senare och joina oss också. Tro det eller ej, jag gick ut med shorts och frös inte, då kände man att sommaren var är väg på riktigt denna gång, Bara inte det snöar igen och förstör mitt lov och mitt liv! haha:P

Nu ska jag ut igen, palla sitta hemma liksom när det är varmt. Jag är sugen på att festa så jag får se vad jag hittar på senare ikväll, kanske blir det krogen, man vet aldrig.

Vi hörs!:)

If you jump, I jump

//Rakan

Kommentarer
Postat av: Albin

Japp de gjorde jag, Dåpro? P



2009-04-06 @ 21:36:49
URL: http://albingoespink.blogg.se/

Vill du säga något tll Beans-skaran:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss var inte orolig)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du vill, Hissa eller dissa oss:

Trackback
RSS 2.0