Sjuk!

Hej svejs, sitter hemma och är sjuk, har ingenting att göra, vilket är ganska ovanligt så jag ska väl njuta utav de trots min förkylning. Har kollat på film, kalla mig barnslig men jag älskar att kolla på barnfilmer så jag kollade på Aristocats :P kommer aldrig växa ifrån barnfilmerna. Vilken tur att min kära broder nyss har fått en dotter, så har jag en ursäkt till varför jag kollar på de hahaha:P Hon är min ögonsten den där lilla krabaten. Skönt med fint väder ute iaf, då känner man sig lite gladare, plus att vi har lov nu oxå:D Kan ju inte bli bättre, får hoppas att vädret håller i sig, våren kanske är på väg iaf :) resten av mina beans är inte heller i skolan idag, så jag tror våran lärare Gunilla kommer ta ett snack med oss när vi kommer tillbaka, inte en chans att hon tror på att vi alla är sjuka, men alla har faktiskt en anledning. Rakan stackarn ligger just nu på sjukhuset (han får själv säga varför), Avin har fått mens med kramp, Tina och jag mår inte bra. Så där ser man, ingen slump. Nu ska jag försöka hitta på något. Kanske checkar en film till:)
Så vad ska ni andra hitta på under påsk?:)



Vet inte varför jag lägger in den här bilden, den är från Aristocats och filmen stoppades just här och jag tyckte han såg rolig ut hahahhaha:P

If you jump, I jump

//Anna

Kommentarer

Vill du säga något tll Beans-skaran:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss var inte orolig)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du vill, Hissa eller dissa oss:

Trackback
RSS 2.0