Excorsisten

Tjenis penis har inte skrivit på ett tag vet inte varför faktiskt. Men huvudsaken är att jag skriver nu.
Idag hade vi prov i sv/eng helt onödigt prov enligt mig, Det handlade om Shakespeare och massa skit. Gick inte så bra för mig för jag plugga typ en timme innan provet som vanligt. Skulle ha pluggat hela kvällen igår men jag somna. Misstag vafan. Så fick inte in så mycket i huvetmen palla bry sig ärligt talat. Imorgon gäller det, då är det musikmatchen som vi såklart ska vara med på. Vi är med på typ allt i skolan haha. Iaf så komer vi tävla under namnet Greenbeans såklart! Ni läsare förväntas hålla tummarna för oss ;) Vi kommer självklart berätta hur det gick för oss så det är bara hålla utkik imorgon.

Excorsisten eller hur Avin haha :P


If you jump, I jump
//Tina


Kommentarer

Vill du säga något tll Beans-skaran:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss var inte orolig)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du vill, Hissa eller dissa oss:

Trackback
RSS 2.0