Bilder från igår

Ja som ni vet så var jag och Anna i Västerås och kolla på en av Kevin Borgs konsert igår. Päronen skjutsade oss och jag vet inte varför med av nån anledning hängde Rakan också med även fast han inte skulle på konserten. Spelningen var superbra och det var kul både i bilen dit och hem. Asså jag vet inte vad det var med dagen igår för vi såg fan 40 milj rådjur och en bil som brann. Det första vi tänkte när vi såg bilen var liksom vad fan? Sen såg vi ju att den brann så vi stanna för att höra om den stackars mannen hade ringt och sagt till. Först brann det lite i cupén men sen var det som om nån hällde tändvätska på för rätt som det var så brann det som fan och bilen började smälta. Sen kom jag på, shit tanken kommer explodera! Men som tur var var det diesel i och det brann inte lika lätt men ändå tänk om han hade haft vanlig bensin eller typ gasoltuber där bak och den hade exploderat, omg vi hade fått varsit däck i huvet haha.

Kevin in action. Lägger bara in en för de andra var suddiga

Skåpbilen som brann. Coolt att se men ändå synd om mannen som ägde den fan


If you jump, I jump
//Tina

Kommentarer
Postat av: Liene

kul, skulle också vilja se Kevin!

och läskigt när bilar brinner, över huvud taget när något brinner.

2009-04-15 @ 14:41:51
URL: http://lienes.blogg.se/

Vill du säga något tll Beans-skaran:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss var inte orolig)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du vill, Hissa eller dissa oss:

Trackback
RSS 2.0